Ma poleks arvanud, et elu väikese lapsega nii lihtne vöib olla! Aaron oli Taaduga öues, Iiris tuli juba ära tuppa. Teatas, et tal olla nälg. Kell polnud veel väga palju, lubasin natukese aja pärast teha söögi soojaks, kui Aaron kah tuleb. Iiris mainis midagi kalapulkadest, need on üks ta lemmiksööke, aga me ei vestelnud selles lähemalt, sest mul ju eilne vokk külmukas olemas.

Natukese aja pärast kuulsin köögist hõiget "Ma sain ise tassi kapist kätte!" (kapp on muidugi körgel, arvan, et ta peab ronima lauale, toolist ei jätku). Piilusin sinna, laual oli taldrik ja tass, ja Iiris öiendas miskit. Küsisin ta tegevuse järgi.

"Teen seda kalapulga pakki lahti!"

Natukese aja pärast saabud ta minu juurde, käes punapesto purk ja palus selle avada. Tahtvat seda söögi peale panna. Läksin kööki uudistama. Taldrikul oli 4 kalapulka ja kuhjake sügavkülma kartulilöike ("peruna-sipuli sekoitus"). Ta oli möelnud panna pesto enne mikrosee pistmist, soovitasin siiski pärast panna. Mikro nupu keerramisel pidin osalema, sest digitaalse ekraani numbreid Iiris ei tunne. Ja köögi puhtuse huvides ma ei lasknud tal uut pimapakki ise avada ja aitasin ka natuke valamise juures. Pärast pani ta söögile pestot peale, mina lisasin ka nati salatit. Iiris istus sööma ja mina lahkusin. Mõne aja pärast kuulsin, et ta olla söönud ja võtnud magustoiduks õuna. Küsisin, kas pesi kah õuna. "Jah, pesin. Emme, kas ma pesen Sulle kah õuna?" Ja hetke pärast toodi mulle õun teise tuppa.

Täna saab Iirisel esimene 3-aasta sünnipäeva järgne kuu täis. KUi 3-aastased on nii asised, mida siis teevad neljased ja viiesed? Mäletan, et Mimmu praadis ise pannkooke, kui oli 5. Peaks ehk selle eesmärgiks seadma?!

451302.jpg

451383.jpg